Как най-лесно учат децата?

clever-book-logoКак най-лесно учат децата? Вероятно има много отговори на този въпрос, но ние в издателство „Клевър Бук“ вярваме, че най-ефективният и лесен начин е чрез игра. Нашата мисия е не просто да учим, а да стимулираме естествено заложените способности на всяко дете така, че то да ги развива и надгражда – с малка помощ от нас, възрастните, разбира се . Във всеки наш продукт влагаме много мисъл и внимание, като разчитаме както на наблюденията си върху деца, така и на съветите на професионалисти. И се радваме, когато това се оценява от децата и родителите.

 

Особено важна за нас е положителната обратна връзка от специалисти, работещи с деца – логопеди, учители, психолози. Ето кои са продуктите, които най-често се поръчват от тях:

Иновативни инструменти за улесняване на езиковото развитие: 

                                                "Разкажи ми история“

razkaji mi bg 3d 1

 Тези карти пъзел приканват децата да се впуснат в забавни приключения, разказвайки 10 истории от детското ежедневие. Всяка история се състои от 3 сцени, които децата трябва да открият, подредят и опишат. Ситуациите предразполагат към допълнителни дискусии с детето: А вие имате ли домашен любимец? Той прави ли бели? Разкажи ми някоя от тях! и т.н.

С подходящи насоки от специалист, картите „Разкажи ми история“ подпомагат развитието на експресивен език и умения за критично мислене по време на речевите сесии.

 

 

 

                                               „Играя и уча с буквите“

225008 b

 

 Образователните карти „Играя и уча с буквите“ са друг ресурс, който може да помогне за фонологичното осъзнаване и разпознаване на букви. С тях децата лесно развиват и затвърждават знанията си за буквите и тяхното печатно изписване. Включените допълнителни игри развиват буквено-звукови асоциации и фини двигателни умения, които са от съществено значение за развитието на речника и грамотността.

 

 

 

 

 

                                            “100 игри за света и буквите “

100-igri-za-sveta-i-bukvite

 

 „100 игри за света и буквите“ е цяло съкровище от забавни дейности, които подпомагат обогатяването на речниковия запас и развитието на когнитивните способности на децата. В тях има включени най-различни теми – от ежедневни предмети до природа и професии, а игрите, с които те са представени, допълнително развиват наблюдателността и съобразителността и стимулират езиковото развитие по време на терапевтичните сесии.

Илюстрациите са реализирани така, че върху тях да може да се добавят още допълнителни игри извън тази, която е описана с текст.

Ние от издателство „Клевър Бук“ разбираме значението на вашата мисия. Нашите продукти са създадени с много труд, любов и помощ от професионалисти. За нас е радост да подкрепим логопедите в тяхната мисия – да дадат възможност на децата да придобият нужните комуникативни умения, които ще им служат цял живот. Затова осигуряваме поредица от отстъпки и бонуси, които да направят работата ви по-лесна и ефективна – единственото, което трябва да направите, е да се регистрирате на сайта ни – cleverbook.net, като изберете опцията „преподавател“. Ще се радваме да подкрепим вашата мисия!

Издателство "Клевър Бук" ще представи своите продукти по време на Конференция "Приложна Логопедия" 2024. 

*спонсориран материал

Висши корови функции

speech-topicКрайният мозък е най-младата и съвършена структура в еволюцията на нервната система. Към крайния мозък спадат кората на големите полукълба, подкоровото бяло вещество, подкоровите ядра, страничните мозъчни стомахчета и мазолестото тяло. Съставен е от две полукълба, разделени чрез дълбока цепнатина, в дъното на която лежи мазолестото тяло, чрез което се свързват. Кората на крайния мозък е силно нагъната, формирайки дълбоки бразди(sulci), които ограждат изпъкнали гънки или извивки(gyri).

Прочети още...

Главен мозък. Части и функции.

brain 1Главният мозък е разположен в черепната кухина. При възрастен индивид достига тегло от 1250 гр. до 1350 гр. С възрастта масата му се променя, като по-интензивно се увеличава до 9 г. възраст. При новородено е 390 гр, а на 9 годишна възраст е 1150 гр. След деветата година масата на главния мозък много бавно се увеличава и достига максимума си около двадесетата година. Нарастването на мозъка се дължи, от една страна, на способността на клетките на невроглията да се размножават.

Прочети още...

Комуникативни нарушения при вродени лицеви аномалии

Ежегодна кампания "Стани автор в Логопедия.БГ"

ludmilaАвтор на статията е Людмила Нестерова, 4-ти курс сп.Логопедия в СУ "Св.Климент Охридски"

Тези нарушения се наричат още и биомеханични говорни нарушения на развитието, а в по старата логопедия се означават с ринолалия (носова реч). Все още и в българската логопедия термина ринолалия се използва,

Прочети още...

Особености в общуването и говоренето при децата с аутизъм и ролята на логопеда в работата с тях

             Ежегодна кампания "Стани автор в Логопедия.БГ"

any manoleva

 Автор на статията е  Анна Манолева - логопед в Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с проблеми от аутистичния спектър,

гр. София

 

 

 I.Какво означава "вербални деца с аутизъм" и кое е специфичното при тях  

Когато говорим за вербални деца с аутизъм, разграничаваме 2 основни групи деца:

  1. деца, които сега проговарят
  2. деца, които говорят ехолалично
     
    Прочети още...

Комуникативни нарушения при деца с интелектуални затруднения

Maria Bliznakova

Ежегодна кампания "Стани автор в Логопедия.БГ"

Автор на статията е Мария Близнакова - логопед в Ресурсен център за ПИОВДУ със СОП – гр. Пловдив

 

 

Изследванията показват, че по най – различни причини комуникативните нарушения при децата с интелектуални затруднения са твърде разнообразни и широко разпространени. Тези факти оказват отрицателно отражение в процеса на обучението още в първи клас. Имат негативно отражение за формирането на устната и писмената реч, затруднява се цялостното комуникативно развитие.

Прочети още...

Страница 1 от 6

Free business joomla templates